فرشید موزیک

فرشید موزیک

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 60
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1




کدهای آهنگ پیشواز ایرانسل از مهدی احمدوند

کدهای آهنگ پیشواز ایرانسل از مهدی احمدوند

 

تنهام نذار / حرف دلم / خواب پریشون / دست عمو / دلم می خواست / دوست دارم / ساعت رفتن / عشق اول / نارفیق / نقطه ضعف / یاد من / یه شاخه گل

 

تنهام نذار
۵۵١۴۶٩۵
حرف دلم
۵۵١۴٧٠٠
خواب پریشون
۵۵١۴۶٩۴
دست عمو
۵۵١۴۶٩٨
دلم می خواست
۵۵١۴۶٩۶
دوست دارم
۵۵١۴۶٩٩
ساعت رفتن
۵۵١۴۶٩١
عشق اول
۵۵١۴۶٨٨
نارفیق
۵۵١۴۶٨٩
نا رفیق قطعه ۲
۵۵١۴۶٩٠
نقطه ضعف
۵۵١۴۶٩٣
یاد من
۵۵١۴۶٩٢
یه شاخه گل
۵۵١۴۶٩٧

 

نحوه فعال کردن آهنگ پیشواز ایرانسل : کد مورد نظر را به شماره ۷۵۷۵ اس ام اس دهید .

 



نويسنده: فرشید تاريخ: شنبه 27 اسفند 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

به وبلاگ خودتون خوش اومدین

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to farshid-music.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com